PracaGrupypl.praca.dyskusjeO co pytac starajac sie o prace? › O co pytac starajac sie o prace?
  • Data: 2002-03-01 10:55:00
    Temat: O co pytac starajac sie o prace?
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jako, ze pisze tutaj po raz pierwszy... klaniam sie nisko :)

    Nadszedl wreszcie ten dzien, ze musze zaczac zarabiac na siebie.
    Postanowilem odpowiedziec na pewna oferte, ktora jednak wiele mi nie
    powiedziala o przyszlej pracy. O co wiec powinienem w pierwszej kolejnosci
    pytac i na co zwrocic najwieksza uwage? W tej chwili przychodza mi do
    glowy trzy pytania - co nalezaloby do moich obowiazkow, jaka forma prawna
    bylbym zwiazany z pracodawca oraz wiecej informacji o samej firmie...

    I tak przy okazji co sadzicie o pracy w ubezpieczeniach? Czy to takie samo
    bagno jak akwizycja?

    pozdrawiam serdecznie
    --
    o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __