PracaGrupypl.praca.szukana › MANAGER/kobieta,28/WARSZAWA

  • 1. Data: 2004-03-29 14:39:54
    Temat: MANAGER/kobieta,28/WARSZAWA
    Od: d...@o...pl

    Jestem osoba z wieloletnim doswiadczeniem w dziedzinie ZARZADZANIA - pracowalam
    jako: AREA GENERAL DIRECTOR, MANAGER- TRENER oraz jestem wspolwlascicielka
    jednej z warszawskich szkol jezykowych.

    Posiadam UMIEJETNOSCI oraz PRAKTYKE w:
    - zarzadzaniu zespolem pracownikow (min. zarzadzalam 60-scio osobowym
    zespolem),
    - wdrazaniu i nadzorowaniu projektow o zasiegu ogolnopolskim,
    - negocjacjach,
    - przygotowywaniu oraz kontroli budzetu.

    Jestem osoba: OPERATYWNA, KOMUNIKATYWNA, LOJALNA, SAMODZIELNA, mam bardzo duza
    LATWOSC w KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH, budowaniu relacji z innymi
    wspolpracownikami, NIE BOJE SIE PODEJMOWANIA DECYZJI ani PONOSZENIA
    ODPOWIEDZIALNOSCI za nie.

    Praca z ludzmi sprawia mi duza przyjemnosc, a jesli wiaze sie ona z
    nieustajacymi wyzwaniami - jest dla mnie idealna!
    Ze swojej strony moge zapewnic o moim ZAANGAZOWANIU w prace i checi PODNOSZENIA
    KWALIFIKACJI - aby jeszcze lepiej sprostac wymaganiom stawianym przez rynek, a
    tym samym stac sie jeszcze lepszym pracownikiem.

    Ponadto obsluguje komputer (Word, Excel, Power Poimt, Outlook, Internet),
    urzadzenia biurowe, posiadam prawo jazdy kat. B oraz wlasny samochod.
    Biegle posluguje sie JEZYKIEM ANGIELSKIM (mieszkalam w USA przez 11 lat),
    FRANCUSKIM oraz UKRAINSKIM w stopniu podstawowym.

    Z przyjemnoscia przesle swoje CV, w ktorym znajdziecie Panstwo wiecej
    informacji na moj temat.

    Z powazaniem ,

    Dominika Staniewicz

    tel.kom: 602 634 824