PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => Lead Java EE Developer <=

  • 1. Data: 2022-11-26 17:15:08
    Temat: Kraków => Lead Java EE Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Moim klientem jest firma realizująca projekty w technologii Java.
    Firma wspiera rozwój biznesu poprzez dostarczanie innowacyjnych
    usług i produktów IT. Do jednego ze swoich zespołów poszukują
    osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Lead Java EE Developer
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Podejmowanie decyzji dotyczących architektury i technicznych
    aspektów systemu.
    * Przeprowadzanie analizy problemów i proponowanie rozwiązań dla
    określonych scenariuszy biznesowych.
    * Projektowanie, tworzenie i utrzymywanie wydajnego i niezawodnego
    kodu.
    * Identyfikacja błędów oraz opracowywanie rozwiązań.
    * Współpraca z kierownikami projektów, analitykami biznesowymi,
    architektami i interesariuszami przez cały cykl życia
    oprogramowania IT (SDLC).
    * Dostarczanie rozwiązań w sposób przyrostowy i iteracyjny.
    * Dostarczanie wysokiej jakości, testowalnego kodu Java.
    * Stosowanie zasad modelowania i projektowania obiektowego.
    * Zapewnienie wsparci produkcyjnego i rozwiązywanie problemów
    technicznych.

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * Znajomość JavaEE (min. 5 lat doświadczenia).
    * Znajomość Enterprise JavaBeans.
    * Znajomość RESTful web services.
    * Doświadczenie z Java Swing/AWT.
    * Wiedza z zakresu raportowania poprzez Jasper lub Cristal.
    * Doświadczenie w konfigurowaniu i korzystaniu z serwerów
    aplikacyjnych (mile widziany JBoss).
    * Zrozumienie architektury zorientowanej na usługi.
    * Praktyczna znajomość wzorców projektowych.
    * Doświadczenie w modelowaniu i programowaniu obiektowym.
    * Znajomość zarządzania zależnościami za pomocą Maven.
    * Znajomość repozytoriów kodu (SVN/GIT).
    * Dobre umiejętności komunikacyjne.
    * Znajomość języka angielskiego.
    * Samodzielność, umiejętność pracy z presją w projekcie,
    dotrzymywanie terminów.

    ***** Mile widziane:

    * Doświadczenie w pracy z relacyjnymi bazami danych (Oracle/MySQL).
    * Znajomość JPA, Hibernate i ORM.
    * Doświadczenie w pracy z technologiami XML, w tym XSLT, Xquery i
    Xpath.
    * Znajomość techniki Test Driven Development.
    * Doświadczenie w pracy ze SCADA/PLC (Modbus).
    * Lata doświadczenia w danym profilu 7 lat w Java EE.

    ***** Proponujemy:

    * Współpraca wyłącznie długoterminowa.
    * Wyjątkowa atmosfera u Klienta.
    * Możliwość w 100% pracy zdalnej.