PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => Lead Game Designer <=

  • 1. Data: 2020-09-15 09:00:04
    Temat: Kraków => Lead Game Designer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient to studio deweloperskie z siedzibą w Warszawie.

    W ciągu czterech lat istnienia opracowali grę AR wykorzystującą
    geolokalizację na urządzenia mobilne, grę logiczną VR
    osadzoną w kosmosie i Re-Legion - strategię czasu
    rzeczywistego w świecie cyberpunka o zostaniu liderem kultu
    religijnego wydaną przez 1C Entertainment.

    Zespół składa się z profesjonalistów z doświadczeniem w
    tworzeniu gier od indie po AAA na wszystkich istniejących
    platformach. Ich gry były prezentowane przez największe media
    branżowe, takie jak Rock Paper Shotgun, PC GAMER, CD-Action itp.,
    a oni otrzymaliśmy nominację do Best Indie Game na Digital
    Dragons 2019.

    Obecnie aktywnie poszukujemy pracowników i podwykonawców, którzy
    pomogą naszemu Klientowi w pracach nad niezapowiedzianym tytułem
    oraz przyszłymi projektami.

    *****
    ***** Lead Game Designer
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Współtworzenie prototypów rozgrywki razem z Developerami, które
    będą miały potencjał rozwoju
    * Projektowanie i rozwijanie mechanik gameplay'owych
    * Przeprowadzanie pomysłu od fazy koncepcyjnej po wdrożenie w
    projekt, zbieranie feedbacku, balansowanie i dopieszczanie
    * Tworzenie dokumentacji projektowej i aktualizowanie jej, dzięki
    której cały zespół będzie w stanie wprowadzić zawarte w nim
    pomysły w życie
    * Nadzorowanie procesu produkcji i implementacji mechanik, które
    zaproponowałeś/aś
    * Balansowanie i iterowanie mechanik na podstawie własnej wiedzy oraz
    feedbacku

    ***** Nasze super wymagania:

    * Co najmniej 3 lata (regular) lub 6 lat (senior) doświadczenia jako
    Designer
    * Doświadczenie w pracy z silnikiem Unity
    * Ukończony przynajmniej jeden projekt komercyjny
    * Sumienne podejście do wykonywanych zadań
    * Umiejętność wcielania w życie nie tylko swoich pomysłów
    * Umiejętność zrozumiałego i zwięzłego formułowania myśli
    * Wiedza o procesie produkcyjnym gier
    * Doświadczenia w balansowaniu mechanik gry,
    * Doprowadzania zadania do końca,
    * Samodzielność, umiejętność organizacji swojej pracy, zapał do
    gamedevu
    * Znajomości j. angielskiego i polskiego na poziomie zaawansowanym w
    mowie i piśmie

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Umiejętność prototypowania mechanik w silniku Unity
    * Podstawowa znajomość programowania
    * Doświadczenie w Level Design
    * Doświadczenie przy tworzeniu gier taktycznych
    * Doświadczenie w Narrative Design

    ***** Oferujemy:

    * Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności
    (otwarty budżet)
    * Dowolna forma współpracy (umowa o pracę, B2B, umowa o dzieło,
    umowa zlecenie)
    * Wpływ na całokształt produkcji - gry tworzy u nas cały team, a
    Twój feedback będzie wartościowy
    * Biuro w centrum Warszawy lub w centrum Rzeszowa, obecnie praca
    zdalna</strong>
    * Elastyczny czas pracy z core hours 11-16
    * Kraftową kawę i świeże owoce w biurze

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2009