eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeKlasyfikacja zawodów i specjalności - a swiadectwo pracy › Klasyfikacja zawodów i specjalności - a swiadectwo pracy
  • Data: 2007-06-18 20:28:56
    Temat: Klasyfikacja zawodów i specjalności - a swiadectwo pracy
    Od: "delf" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam
    Mam takie pytanie - wlasnie dzis otrzymalem swiadectwo pracy i musze sie
    przyznac, iz bardzo sie zdziwilem czytajac je. Mianowicie:
    - w polu "...........zatrudnienia pracownik wykonywal prace"
    mam wpisane "Asystent Administracyjno-Biurowy" co jest zulepnie niezgodne
    z tym co wykonywalem w tej firmie oraz z tym co mam w umowie o prace.
    Czytajc opis stanowiska "Pracownik biurowy" na
    http://www.praca.gov.pl/index.php?page=klasyfikacja_
    zawodow&klasyfikacja_zawodow_id=619 -
    przyznam ze mala czesc z czynnosci tam zawartych wykonywalem, ale tylko
    dlatego, ze nikt inny w firmie tym nie mogls sie zajac.
    Moja praca w tej firmie odpowiadala barzdiej temu co robi kierownik
    projektow oraz specjalista ds zakupow i kontroler jakosci - fakt faktem, iz
    mialem na glowie duzo za duzo co m.in bylo powodem mojego odejscia z tej
    firmy.
    I tu moje pytanie - czy pracodawca moze dowolnie co tylko mu do glowy
    przyjdzie wpisywac w swiadectwo pracy? - bo jak dla mnie w tym przypadku
    jest to czysta zlosliwosc i degradacja - biorac pod uwage iz w CV wpisze to
    co naprawde robilem - i troche kiepsko bedize to wygladalo w swietle tego co
    mam w "Swiadectwie pracy" - jak rozwiazac ten wezelek?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1