PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Katowice => Senior iOS Developer <=

  • 1. Data: 2021-02-23 10:15:04
    Temat: Katowice => Senior iOS Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Naszym klientem jest polska firma podbijająca rynek reklamy mobilnej,
    laureat rankingu Deloitte ,,Technology Fast 50", jedna z 50
    najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie
    Środkowej. Firma tworzy aplikacje zakupowe o szerokim zasięgu,
    generujące dziesiątki milionów sesji miesięcznie. Dostarcza
    rozwiązania marketingowe wiodącym markom, producentom i sieciom
    handlowym wspierając ich sprzedaż.

    *****
    ***** Senior iOS Developer
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * rozwijanie nowych funkcji w aplikacjach iOS (50% czasu pracy)
    * naprawianie błędów, pisanie i dopisywanie testów, optymalizacja
    kodu oraz spłacanie długu technologicznego (50% czasu pracy)
    * współpraca z zespołem backendowym, androidowym i designowym oraz
    ze stroną biznesową przy projektowaniu oraz wdrażaniu nowych
    funkcji aplikacji iOS
    * mentoring i wsparcie dla mniej doświadczonych osób w zespole iOS
    * pisanie wysokiej jakości testowalnego kodu, maksymalnie odpornego
    na błędy
    * dbałości o skalowalność i rozszerzalność kodu z
    kompatybilnością wsteczną (iOS 10 i wyżej)
    * codzienna praca ze stackiem technologicznym, na który składają
    się: <strong>Realm, Alamofire, Protocol Oriented Programming,
    SDWebImage, Fastlane, Xcode Server, Xcode, Cocoa Pods,
    Firebase</strong>
    * praca w tygodniowych lub dwutygodniowych sprintach (używamy
    <strong>Jiry</strong>)
    * sprawdzanie kodu współracowników robiąc code review
    * wpływanie na wybory technologiczne na iOS

    ***** Nasze oczekiwania:

    * 3 lata produkcyjnego, komercyjnego doświadczenia w programowaniu
    * komunikatywność w każdym kanale: Slack, Jira, Confluence, Meet,
    f2f
    * umiejętność praktycznego programowania obiektowego z
    wykorzystaniem wzroców projektowych
    * praktyczne wykorzystanie Protocol Oriented Programming
    * umiejętność pisania widoków w kodzie
    * umiejętność pisania testów: snapshot'y, jednostkowe,
    integracyjne i end-to-end
    * umiejętność pisania i utrzymywania solidnej dokumentacji
    * umiejętność pisania czystyego kodu
    * umiejętne wykorzystanie Fastlane
    * doświadczenie z modularyzacją aplikacji
    * chęć rozwoju i nieustannego rozwoju, żeby budować świetne
    oprogramowanie w dużej skali
    * umiejętność debugowania i profilowania kodu

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * umiejętność pracy z RxSwift
    * znajomość CoreData, Realm'a, MySQL

    ***** Oferujemy:

    * praca w 100% zdalna, z możliwością pracy w burze w Poznaniu
    * elastyczne godziny pracy (core hours 9.00-15.00)
    * płatny urlop + chorobowe na B2B
    * Tech Fridays, możliwość testowania i eksperymentowania z nowymi
    technologiami
    * finansowanie szkoleń, kursów, konferencji, dostęp do
    e-learningów
    * pisanie kodu w Xcode
    * rozwój wewnętrznych produktów, bez kosmicznych deadline'ów i
    crunch
    * wysokiej jakości sprzęt do pracy

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>