PracaGrupypl.praca.dyskusjeJeszcze pytanko o umowe zlecenie › Jeszcze pytanko o umowe zlecenie
    From: j...@g...pl (Jagodka)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jeszcze pytanko o umowe zlecenie
    Date: 18 Mar 2005 16:14:26 +0100

    Witaj !

    Kolezanka prosila mnie zebym zapytala sie na grupie o pewna kwestie
    zwiazana z umowa-zleceniem.

    W umowie zleceniu ma wypisane miejsce pracy jako siedzibe firmy
    i pelny wymiar godzin...

    Jako ze kolezanka dojezdza do siedziby firmy jakies 70 km w jedna
    strone to mam pytanie w zwiazku z tymi dojazdami..

    Czy w umowie-zleceniu istnieje takie cos jak koszty uzyskania
    przychodu?
    Jesli tak to jak sie to liczy, kto to wylicza? wiem ze przy umowie o
    prace zaznacza sie ze osoba dojezdza i wtey te koszty sa wyzsze...

    jak to jest w przypadku umowy-zlecenia?

    W imieniu kolezanki serdecznie dziekuje za informacje.

    --
    Pozdrowienia,
    Jagodka