PracaGrupypl.praca.dyskusjeJeden pracownik, dwa etaty w jednej firmie. › Jeden pracownik, dwa etaty w jednej firmie.
  • Data: 2009-01-12 20:18:10
    Temat: Jeden pracownik, dwa etaty w jednej firmie.
    Od: "adamo" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, pracuję w jednej firmie od kilku lat na stanowisku X, w ostatnim
    czasie uzyskałem uprawnienia do wykonywania pracy na stawnowisku Y również w
    tej firmie. Chciałbym aby podpisano ze mną dodatkową umowę o pracę na
    stanowisku Y, np 1/8 etatu, przy pozostającej umowie na pełen etat na
    stanowisku X, niestety mój pomysł został odrzucony - "bo tak się nie da". W
    związku z powyższym proszę Was o pomoc w rozwiązaniu problemu, jak postąpić
    w tej sytuacji, kodeks przewertowałem, ale nie znalazłem nic oprócz 8h dnia
    pracy, co nie znaczy że dobrze szukałem ;]

    Z góry dziękuję za odpowiedz.