PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaka umowa nie jest umowa o pracę? › Jaka umowa nie jest umowa o pracę?
  • Data: 2003-01-22 20:45:05
    Temat: Jaka umowa nie jest umowa o pracę?
    Od: Entrap <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ,
    mam taki klopot:
    chce pracować dla firmy na umowe o zarzadzanie(swiadczenie uslug
    menedżerskich), gdyż mam swój biznes i nie interesuje mnie etat.
    Zarzad jednak upiera sie przy etacie bojac sie, ze w razie ew kontroli
    umowa o zarzadzanie zostanie zakwalifikowana jako normalna umowa o prace
    i beda mieli problemy-i ja tez.
    Co mi radzicie, jak powinna byc zformulowana umowa o swiadczenie uslug
    aby nie nosila cech um. o prace, moze macie jakies doswiadczenia w tym
    wzgledzie?
    Prosze w miarę możliwości na priva,
    Entrap