PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak zatytułować e-mail?

  • 1. Data: 2004-08-23 18:00:49
    Temat: Jak zatytułować e-mail?
    Od: "Martinezz" <m...@o...pl>

    Pomóżcie

    Co wpisać w temacie e-maila wysyłanego do ewentualnego pracodawcy, który nie
    umieścił ogłoszenia o poszukiwaniu pracownika - wysyłanie swojego CV do
    firmy z którą chciałoby się współpracować - tak by go przeczytali, bez
    usuwania jako spamu?

    Dzięki za poradę!

  • 2. Data: 2004-08-23 18:45:18
    Temat: Re: Jak zatytułować e-mail?
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 23 sie 2004 w liście [news:cgdbcb$i8o$1@news.onet.pl] Martinezz
    [m...@o...pl] napisał(a):

> [...]
    > wysyłanie swojego CV do firmy z którą chciałoby się współpracować
    > - tak by go przeczytali, bez usuwania jako spamu?

    Ot, np. "Oferta współpracy".

    --
    Pozdrawiam,

    Rafał Wawrzycki

  • 3. Data: 2004-08-23 19:47:12
    Temat: Re: Jak zatytułować e-mail? [OT]
    Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl>

    Pytanie troszkę inne ale z podobnego zakresu
    wysyłając maila do potencjalnego pracodawcy który nie
    zamieścił ogłoszenia załaczam list motywacyjny i CV
    jednak nie wiem co najlepiej napisac w treści maila?
    A może zrezygnować z listu i napisac w treści w jakim charakterze
    chciałabym zostac zatrudniona?

    Dzięki za podpowiedzi
    Pozdrawiam
    O.

  • 4. Data: 2004-08-23 21:39:16
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > A może zrezygnować z listu i napisac w treści w jakim charakterze
    > chciałabym zostac zatrudniona?

    piszesz do potencjalnego pracodawcy.
    A tego interesuje pracownik: który coś potrafi i ma jakieś doświadczenie
    i/lub chce sprostać wyzwaniu (na przykład nowemu).
    W związku z tym: trzeba powiedzieć co się do tej pory robiło (cv) oraz co
    się chce dalej robić (lm).
    a treść maila powinna zachęcić do tego,żeby juz wstępnie oferta nie była
    odrzucona (np. przez nie przeczytanie)
    dlatego sugeruję, żeby w mailu było jak najkrócej i najtreściwiej z
    odesłąniem do szczegółów w liście i zyciorysie.
    BTW, do jednej firm się dostałem odpowiadając tylko treścią maila na
    ogłoszenie (bez żadnych załączników, telefon miałem po dwóch godzinach, od
    następnego dnia pracowałem).
    Brzmiało to tak:

    Szanowni Państwo,

    jestem zainteresowany podjęciem pracy na stanowisku
    <stanowisko>.
    Mam bogate doświadczenie w konfiguracji i instalatorstwie systemów
    informatycznych. Posiadam wiedzę z zakresu systemów operacyjnych
    (windows, linux, unix).

    Uprzejmie proszę o kontakt pod numerem telefonu <komórka> lub mailowo
    mój...@i...pl

    z poważaniem
    <podpis>

  • 5. Data: 2004-08-24 06:13:56
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 23 sie 2004 w liście [news:cgdo1h$oej$1@inews.gazeta.pl] gromax
    [g...@W...interia.pl] napisał(a):

    > Brzmiało to tak:

    A teraz spójrz na temat listu kolegi, na którego list odpowiedziałeś.
    Jemu chodziło o _temat_.

    --
    Pozdrawiam,

    Rafał Wawrzycki

  • 6. Data: 2004-08-24 11:24:25
    Od: "kozasia" <j...@p...neostrada.pl>

> [...]
    >umieścił ogłoszenia o poszukiwaniu pracownika - wysyłanie swojego CV do
    >firmy z którą chciałoby się współpracować - tak by go przeczytali, bez

    Moze napisz po prostu Aplikacja Imie Nazwisko
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2004-08-24 16:41:16
    Od: "Tomek Słota" <t...@p...pl>

    List zatytułuwany "Oferta współpracy" skasowałbym na pewno, bo w
    dzisiejszych czasach kojarzy się to z jakimś naciąganiem.. Natomiast nawet
    nie planując zwiększania zatrudnienia, nie odmówiłbym sobie przeczytania
    cudzego CV, ze zwykłej, ludziej ciekawości..
    Nie jestem pracodawcą, ale myślę, że warto wziąść taki schemat myślenia pod
    uwagę.

    Pozdr,
    Tomek

  • 8. Data: 2004-08-24 17:21:59
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 24 sie 2004 w liście [news:cgfr1s$nr9$1@KORBolin.KS.K.PL] Tomek
    Słota [t...@p...pl] napisał(a):

> [...]
    > odmówiłbym sobie przeczytania cudzego CV, ze zwykłej, ludziej
    > ciekawości.. Nie jestem pracodawcą, ale myślę, że warto wziąść

    To jest twój schemat, ja mam inny :)

    --
    Pozdrawiam,

    Rafał Wawrzycki

  • 9. Data: 2004-08-24 17:59:08
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    Rafał Wawrzycki napisał (wto 24. sierpnia 2004 08:13):

    > A teraz spójrz na temat listu kolegi, na którego list odpowiedziałeś.
    > Jemu chodziło o _temat_.

    jesteś pewien? prześledź wątek po niniejszej gałęzi w górę....

  • 10. Data: 2004-08-24 17:59:18
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 24 sie 2004 w liście [news:cgfvgi$fjg$3@inews.gazeta.pl] gromax
    [g...@W...interia.pl] napisał(a):

    > jesteś pewien? prześledź wątek po niniejszej gałęzi w górę....

    Ups, rzeczywiście. Moja wpadka. Ale to przez siedzenie w robocie po
    nocach...

    --
    Pozdrawiam,

    Rafał Wawrzycki