PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak wywalic zwiazkowego dupochrona ???

  • 1. Data: 2002-07-18 11:19:51
    Temat: Jak wywalic zwiazkowego dupochrona ???
    Od: "Flamenco" <m...@p...onet.pl>

    Mam pytanko, jak legalnie wywalic z pracy leniwego "dupochrona" - patrz
    dzialacz zwiazkowy.
    Proponuje Nobla dla tego kto znajdzie legalny sposób.

  • 2. Data: 2002-07-18 14:20:24
    Temat: Re: Jak wywalic zwiazkowego dupochrona ???
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "Flamenco" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mam pytanko, jak legalnie wywalic z pracy leniwego "dupochrona" -
    patrz
    > dzialacz zwiazkowy.

    Upieprzenie przez rozszerzenie ;-)
    Dowolna metoda kładzenia wszystkiego i wszystkich ;-)

    Chester EM

  • 3. Data: 2002-07-18 22:21:36
    Od: "Mangha de Luxe" <R...@W...tlen.pl>

> [...]
    > dzialacz zwiazkowy.
    > Proponuje Nobla dla tego kto znajdzie legalny sposób.

    Cóż, na szczęście nie jesteś upoważniony do przydzielania tych prestiżowych
    nagród.
    Zachowaj kulturę pisząc na tą grupę i nie obrażaj ludzi bez nawet
    najmniejszegio uzasadnienia sytuacji.
    Jeżeli w waszym zakładzie działają związki, to nie jest to mała firma.
    Wynajmijcie prawników, przecież to oni załatwiają takie sprawy.

    --
    mangha

    Do what thou wilt shall be the whole of the Law.

  • 4. Data: 2002-07-18 22:39:35
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ah7fc9$8p2$1@news.tpi.pl> Mangha de Luxe napisał(a):

    > Cóż, na szczęście nie jesteś upoważniony do przydzielania tych prestiżowych
    > nagród.
    > Zachowaj kulturę pisząc na tą grupę i nie obrażaj ludzi bez nawet
    > najmniejszegio uzasadnienia sytuacji.

    Iza, widziałaś kiedyś takiego dupochrona w akcji? Podpowiem Ci, że w odpowiednio
    dużym zakładzie pracy pewna liczba związkowców ma zagwarantowane przywileje (także
    finansowe) za nic, co nie jest normalne. Mimo, iż osobiście mam skrajnie
    antysocjalistyczne poglądy, to rozumiem sens i potrzebę ochrony praw pracowników w
    rozsądnym stopniu, ale jednak dupochron to rzeczywiście najlepsze określenie.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 5. Data: 2002-07-19 05:56:04
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > Zachowaj kulturę pisząc na tą grupę i nie obrażaj ludzi bez nawet
    > najmniejszegio uzasadnienia sytuacji.

    Uzasadnił; jest leniwy. Jeżeli ten pan (dupochron) rzeczywiście jest leniwy
    to właśnie przez takich jak on porządni ludzie nie mogą dostać pracy.

  • 6. Data: 2002-07-19 06:47:40
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    (także
    > finansowe) za nic, co nie jest normalne.

    Zgadzam sie w calej rozciaglosci.Nie wiem na ile realia w ilosci funkcji
    ochronnych sie zmienily, ale kiedys byla to paranoja.
    Pracowalem w firmie panstwowej, w ktorej szykowala sie restrukturyzacja.Na
    wszelki wypadek rozdmuchalismy ilosciowo z wspolkolegami zwiazki zawodowe i
    powybieralismy sie na funkcje chronione. Ja bylem zdaje sie jakims
    przewodniczacym komisji rewizyjnej(naturalnie funkcja, a nie etat zwiazkowy).
    Gdybym mial zyczenie dluzej tam wegetowac i nie znalazl sobie po paru
    miesiacach normalnej pracy, to pewno bazujac na tej fikcji moglbym okopac sie w
    tamtej firmie conajmniej do nastepnej kadencji, lub do sprywatyzowania firmy
    (chyba?...juz nie interesowalem sie jakie sa dalsze mozliwosci wynikajace z
    takich funkcji)
    Domyslam sie, ze sa ludzie, ktorzy z takich rozwiazan potrafia zrobic sobie
    recepte na przetrwanie calego zycia zawodowego.

> [...]
    pracowników w
    > rozsądnym stopniu, ale jednak dupochron to rzeczywiście najlepsze określenie.

    Dokladnie. Z racji tego, ze pracuje od ladnych paru lat w firmach prywatnych,
    to zwiazki znam obecnie tylko z prasy i opowiadan zony. Calosc sklada mi sie na
    przykry obraz malo majacy wspolnego z obrona wspolpracownika.

    > Samotnik
    > Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 7. Data: 2002-07-19 12:15:12
    Od: p...@y...com (Johny)

    Samotnik <s...@s...eu.org> wrote:
> [...]
    >rozsądnym stopniu, ale jednak dupochron to rzeczywiście najlepsze określenie.

    Slyszalem o takim przypadku, gdzie pracodawca dal dzialaczowi osobny
    pokoik i odsunal od pracy na produkcji. Gosc nie wytrzymal z nudow i
    chyba sie zwolnil.

    Johny

  • 8. Data: 2002-07-19 14:06:49
    Od: Tomasz Misiak <t...@u...com>

    zagrowinetu wrote:

    > Uzasadnił; jest leniwy. Jeżeli ten pan (dupochron) rzeczywiście jest leniwy
    > to właśnie przez takich jak on porządni ludzie nie mogą dostać pracy.

    Leniwy ????????, po prostu oszczędnie gospodaruje siłami.
    Wy kapitaliści jesteście zagrożeniem dla sowieckiego stylu życia.
    A co gorsza nie rozumiecie zasady sprawiedliwości społecznej.

  • 9. Data: 2002-07-19 15:05:12
    Od: "Mangha de Luxe" <R...@W...tlen.pl>

    Problem jest mi znany. Po prostu nie lubię wulgaryzmów.

  • 10. Data: 2002-07-22 08:44:22
    Od: "Flamenco" <m...@p...onet.pl>

    wyrazenie "dupochron" zaczerpnalem z wprost, zwiazkowcy sami sie tak
    nazywaja, wiec nie sadze,
    zeby bylo to cos niecenzuralnego