PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy licencjat to wykształcenie wyzsze?

  • 1. Data: 2002-07-18 08:38:40
    Temat: czy licencjat to wykształcenie wyzsze?
    Od: "pomme" <p...@i...pl>

    Mam pytanie
    dwa lata temu uzyslałam licencjat na filologii romanskiej postanowilam robic
    magistra i jednoczesnie podjelam prace. Magistra jeszcze nie mam ale mam za
    to 2 letni staz pracy i teraz moje pytanie czy licencjat liczy sie do urlopu
    jako wykształcenie wyzsze ( czyli 8 lat)i do tego dodaje 2 lata pracy czy
    nie? bardzo prosze o odpowiedz

  • 2. Data: 2002-07-18 08:44:48
    Temat: Re: czy licencjat to wykształcenie wyzsze?
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > jako wykształcenie wyzsze ( czyli 8 lat)i do tego dodaje 2 lata pracy czy

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.p
    raca.dyskusje&aid=18412138

  • 3. Data: 2002-07-18 14:00:27
    Od: "Amadea" <a...@2...pl>

    tak, licencjat jest liczony do urlopu jako wyksztalcenie wyzsze
    pozdrawiam
    ama

  • 4. Data: 2002-07-18 14:24:19
    Od: "pomme" <p...@i...pl>