PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak to ując w LM.

  • 1. Data: 2005-07-25 09:48:56
    Temat: Jak to ując w LM.
    Od: micoff <m...@o...pl>

    Musze napisać list mowtywacyjny w którym podam:
    > informacje na temat oczekiwanego przez Pana stanowiska, zakresu obowiazkow,
    kierunkow zainteresowania w informatyce oraz oczekiwania finansowe w przeciagu
    3-6-12 miesiecy pracy.

    Prosze o pomoc jak to ująć.

  • 2. Data: 2005-07-25 09:52:19
    Temat: Re: Jak to ując w LM.
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 25-07-2005 o 11:48:56 micoff <m...@o...pl> napisał:

    > Musze napisać list mowtywacyjny w którym podam:
    >
    > Prosze o pomoc jak to ująć.

    Podaj więcej okoliczności.

  • 3. Data: 2005-07-25 10:00:09
    Od: "gromax" <gromax@NOSPA_M.interia.pl>

    W przeciągu najbliższego roku planuję następujące wykonać następujące prace:
    12 miesięcy> oraz pogłębić wiedze w obszarach <okresy pracy>
    Za wykonaną pracę spodziewam się wynagrodzenia w wysokości <liczby,
    warianty - byle nie za dużo>

    gro

  • 4. Data: 2005-07-25 17:23:26
    Temat: Re: Jak to ujac w LM.
    Od: <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    micoff <m...@o...pl> napisal/(a):

    > Musze napisac list mowtywacyjny w którym podam:
    > kierunkow zainteresowania w informatyce oraz oczekiwania finansowe w przeciagu
    > 3-6-12 miesiecy pracy.
    >
    > Prosze o pomoc jak to ujac.

    [...]

    Uwazam, ze moglbym istotnie wplynac na poprawe wszelkich wskaznikow
    charakteryzujacych Pana dzialalnosc gospodarcza gdybym zostal
    zatrudniony na stanowisku starszego specjalisty d/s ogrodnictwa.

    Moje wieloletnie doswiadzenia zawodowe uzmyslowily mi, ze posiadam
    wyjatkowe predyspozycje do wykonywania nastepujacych czynnosci:
    regulacja gaznikow elektrycznych, konwersacja w jezyku niemieckim,
    wykonywanie okresowych przegladow rejestracyjnych pojazdow,
    typowanie wynikow losowania kolumbijskiego odpowiednika lotto,
    selekcjonowanie wadliwych produktow metoda oceny zapachowej.
    Z pewnoscia przyzna Pan, ze wiekszosc wymienionych umiejetnosci
    moglaby byc z powodzeniem wykorzystana w Panskiej cudownej
    dzialalnosci gospodarczej. Jednoczesnie pragne zauwazyc, ze
    wszystkie wymienione czynnosci wykonuje ponadprzecietnie sprawnie,
    dokladnie, sumiennie - a co najwazniejsze - moge je z powodzeniem
    uskuteczniac zarowno w zespole, jak i w warunkach duzego stresu.
    Zastrzegam, ze bardzo szybko sie ucze i potrafie w lot pojmowac
    nowe technologie, mam otwarty umysl i jestem chetny do poznawania
    najnowszych technologii - zatem jakkolwiek dobrze czulbym sie,
    gdyby moj zakres obowiazkow w Panskiej dzialalnosci gospodarczej
    pokrywal sie z moimi aktualnymi umiejetnosciami, to jestem gotow
    natychmiast przyswoic nowe informacje, ktore pozwola mi sprostac
    zupelnie odmiennemu zakresowi obowiazkow.

    Jestem wielkim fanem informatyki - doskonale rozumiem jak wielka
    role odgrywa ta galaz nauki w ksztaltowaniu wspolczesnego swiata.
    W wolnych chwilach rozmyslam z luboscia o przyszlosci tej
    wspanialej dziedziny wiedzy. Poswiecam wiele uwagi lekturze
    wiodacych periodykow informatycznych. Kazdy dzien zaczynam od
    przejrzenia wortali tematycznie zwiazanych z ta galezia zycia.
    Szczegolnym zainteresowaniem obdarzam przecudowne ekrany
    z wyjatkami aplikacji webowych Java (tzw. stack-trace'y). Jestem
    bliski odkrycia w nich sktruktur idealnie opisujacych rozklad
    entropii we Wszechswiecie. Przyznaje - przed laty pociagaly
    mnie jezyki programowania i algorytmika - porzucilem jednak
    ta dziedzine, poniewaz jest nierozwojowa: nie ma tam juz nic
    do odkrycia.

    o oczekiwaniach finansowych nie bede pisal;

    pzdrv;
    adas;

  • 5. Data: 2005-07-26 11:41:58
    Od: "Piotr S." <GG#3501692@gg.pl>

    Użytkownik <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mnie jezyki programowania i algorytmika - porzucilem jednak
    > ta dziedzine, poniewaz jest nierozwojowa: nie ma tam juz nic

    Jakbym pracowal w HR i dostal taki LM to bym dostal mdlosci i puscil pawia
    na ekran ;-).

    Piotrek ; GG# 3501692