PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak szukac pracy gdy sie pracuje :)

  • 1. Data: 2003-07-02 16:09:09
    Temat: Jak szukac pracy gdy sie pracuje :)
    Od: "S.M" <s...@w...pl>

    Witam

    Jestem tym szczesliwcem ktory ma prace aczkolwiek forma zatrudnienia
    (najnizsza krajowa a reszta do lapki) niebardzo mi odpowiada. Pracuje tak
    juz 2 lata i chcialbym znalezc sobie bardziej cywilizowane warunki. Wiaze
    sie to z chodzeniem na rozmowy kwal. i takie tam, tymczasasem mam bardzo
    podejrzliwego szefa :) i nie chcialbym z oczywistych wzgledow zeby wiedzial
    ze rozgladam sie za nowa praca. Niestety wszyscy ktorzy ze mna pracowali i
    odchodzili z podobnych wzgledow co ja mieli pozniej klopoty (niezaplacone
    wynagrodzenia itp) Pytanie do szanownych grupowiczow w jaki sposob
    rozwiazali ta kwestie, czy mozna lagodnie zmienic prace ?

    pozdro

    s.m