PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak sprowadzić z Chin

  • 1. Data: 2003-10-31 10:44:38
    Temat: Jak sprowadzić z Chin
    Od: Mariusz <a...@a...pl>

    Szukam sprawdzonej firmy ,która sprowadzi ( ocli i dostarczy do mojej
    firmy) z Chin 1/2 kontenera wskazanego towaru .
    Produktem tym jest malutkie radyjko . Oczywiście złoże zamówienie do
    producenta i pokryje wszystkie koszty z góry .
    czekam na opinie
    pozdrawiam
    MK

  • 2. Data: 2003-11-01 20:01:34
    Temat: Re: Jak sprowadzić z Chin
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > Produktem tym jest malutkie radyjko . Oczywiście złoże zamówienie do
    > producenta i pokryje wszystkie koszty z góry .

    czekajac na opinie popraw adres, bo nic nie mozna do Ciebie poslac
    Wojtek

  • 3. Data: 2003-11-06 13:18:32
    Od: Dawid <d...@w...pl>

    In article <3...@a...pl>, a...@a...pl says...
> [...]
    > Produktem tym jest malutkie radyjko . Oczywiście złoże zamówienie do
    > producenta i pokryje wszystkie koszty z góry .

    zasadniczo to wystepowac w cudzym imieniu w sprawach celnych moze tylko
    agencja celna (upraszczajac nieco) wiec wybor dosc ograniczony:)
    DK