PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak najlepiej rozwiazac umowe o prace? › Jak najlepiej rozwiazac umowe o prace?
  • Data: 2004-12-16 17:39:05
    Temat: Jak najlepiej rozwiazac umowe o prace?
    Od: "Marek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nosze sie z zamiarem wypowiedzenia pracodawcy umowy o prace zawartej na czas
    nieokreslony. Czy normalnym trybem w wypowiedzeniu umowy z mojej strony
    powinienem odpracowac jeszcze 3 miesiace?
    A jezeli jestem na zwolnieniu lekarskim juz od 2 miesiecy? Czy w trakcie
    tego zwolnienia moge wypowiedziec umowe o prace bez koniecznosci swiadczenia
    pracy przez kolejne 3 miesiace??
    Jak to jest?