PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak najlepiej i najszybciej rozwiazac umowe o prace? › Jak najlepiej i najszybciej rozwiazac umowe o prace?
    From: krzychu <k...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jak najlepiej i najszybciej rozwiazac umowe o prace?
    Date: Sat, 13 Mar 2004 11:48:55 +0100

    witam,
    jeszcze niedawno nalezalem do grupy zdesperowanych osob poszukujacych
    pracy. z powodu ze nie moglem znalezc nic ciekawego, odlozylem ambicje
    na bok i od 1 lutego rozpoczalem prace w markecie.
    przez caly czas chodzilem jednak na rozmowy i rozsylalem cv. wczoraj
    dostalem odpowiedz ze zostalem przyjety na stanowisko technika
    serwisu. tak sie akurat sklada, ze przez ostatnie dwa tygodnie
    pochorowalem sie i jestem na L4 (mialem dwa zwolnienia: pierwsze od
    2-7 marca, drugie od 8-14, czyli do jutra).
    W poniedzialek wracam do pracy i mam zamiar oglosic swa decyzje -ze
    odchodze.
    Pytanie, Jak najlepiej to zrobic? Jestem na 3-miesiecznym okresie
    probnym i z tego co udalo mi sie do tej pory wyczytac, to okres
    wypowiedzenia w tym wypadku wynosi 2 tygodnie. W nowej firmie chca
    abym jak najszybciej zaczal prace, bo jest jej duzo, ponadto jakies
    szkolenia itp.
    Jak wiec najszybciej rozwiazac umowe o prace w tym przypadku? Czy
    jesli zloze wypowiedzenie, to przez ten kres 2 tygodni bede musial
    chodzic do pracy? Moze da sie to jakos szybciej zalatwic, tzn. za
    pomoca tzw. porozumienia stron?
    Prosze o odpowiedz, poniewaz jestem laikiem w tych sprawach (to moja
    pierwsza umowa o prace, wczesniej byly tylko zlecenia/dziela)

    PS. Powodzenia w szukaniu pracy! Badzcie wytrwali, z praca jest
    naprawde ciezko, ale da sie ja jeszcze znalezc. Ja szukalem od czerwca
    2003, po drodze byly oczywiscie jakies zlecenia, ale to nie bylo nic
    konkretnego. 3-majcie sie.