PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak mam rozmawiać o podwyżkę › Jak mam rozmawiać o podwyżkę
  • Data: 2006-05-09 07:04:34
    Temat: Jak mam rozmawiać o podwyżkę
    Od: "Sebek" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    doszedłem ostatnio do wniosku, że od 2 lat nie dostałem podwyżki (pracuje od
    dwóch lat w firmie) i postanowiłem porozmawiać z szefami o podwyżce.
    Zastanawiam się jednak jak to zrobić, ponieważ jest taka sytuacje, że w tym
    samym czasie przyjęto mnie i dwóch kolegów do pracy. Wykonujemy w zasadzie
    te same obowiązki. Stąd moje pytanie czy powinienem sam rozmawiać o podwyżce
    czy razem z kolegami. Dodam jeszcze, że firma jest nieduża (około 10
    pracowników) i generalnie jeśli nas rozliczają z wykonanych prac to właśnie
    patrzą na naszą trójkę, rzadziej indywidualnie.

    Dzięki z góry za sugestie