PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk - Poznan

  • 1. Data: 2002-02-20 12:12:04
    Temat: Informatyk - Poznan
    Od: "Zygmunt" <z...@p...wp.pl>

    Poszukuję pracy jako informatyk, na terenie Poznania.
    Posiadam wykształcenie średnie informatyczne.
    Mam 30 lat i 6-letni staż pracy na stanowisku informatycznym.
    Obecnie pracuję na stanowisku kierowniczym w Dziale Informatyki średniego
    przedsiębiorstwa.

    Moje praktyczne umiejętności:

    - Bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego, diagnozowania,
    napraw, instalacji i konfiguracji podzespołów oraz urządzeń peryferyjnych,
    tzw. serwis sprzętowy;

    - Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych: Dos, Windows
    3.x, Windows '9x, Windows NT 4.0 WorkStation, Windows 2000 Professional,
    Windows XP;

    - Podstawowa znajomość systemów: Unix, Linux, OS;

    - Dobra znajomość technologii sieciowych i serwerowych systemów
    operacyjnych: Windows NT Server, Windows 2000 serwer, Novell NetWare 3.2 -
    5.0;

    - Podstawowe umiejętności programistyczne;

    - Dobra znajomość pakietu biurowego MS Office 95, 97, 2000, XP
    (Word, Excel, Access), MS Works, Ami Pro;

    - Podstawowa znajomość programów graficznych i DTP: CorelDraw,
    PhotoShop, PageMaker;

    - Podstawowa znajomość programów typu CAD: AutoCad, ArchiCad;

    - Znajomość zagadnień sieci i internetu (projektowanie
    instalacja);

    - jestem osobą samodzielną, zdyscyplinowaną i odpowiedzialną;
    - jestem osobą komunikatywną;
    - posiadam prawo jazdy kategorii "B" i jestem doświadczonym kierowcą,
    mam własne auto;
    - łatwo przyswajam sobie wiedzę i bardzo szybko zdobywam nowe
    umiejętności;

    Proszę o oferty na priv-a.