PracaGrupypl.praca.szukana › Informatyk, Administrator, Programista (Kraków)

  • 1. Data: 2003-05-10 14:38:44
    Temat: Informatyk, Administrator, Programista (Kraków)
    Od: w...@p...onet.pl

    Szanowni Państwo!
    Jestem studentem piątego roku fizyki na AGH w Krakowie. Poszukuję pracy, w
    której mógłbym wykorzystać swoje umiejętności z zakresu informatyki i zdobyć
    doświadczenie. (preferowany Kraków lub okolice)

    Oto lista tego, co potrafię w tej dziedzinie:

    - Instalacja i konfiguracja serwera Linux
    usługi DHCP, DNS, FTP, WWW i Samba
    zapora ogniowa i kształtowanie ruchu

    - Programowanie
    C++, PHP, SQL, Delphi

    - Strony WWW
    HTML + PHP +SQL (PostgreSQL)

    - Ponadto:
    praktyczna znajomość Windows 98/Me/XP
    analizatory ruchu sieciowego, snifery
    programy biurowe (MS-Office, OpenOffice, StarOffice)
    oprogramowanie inżynierskie (Matlab, LabVIEW, AutoCAD etc.)

    Język angielski (na poziomie umożliwiającym korzystanie z literatury
    technicznej), prawo jazdy kat. B.

    Chętnie odpowiem na wszystkie pytania związane z moją osobą. W przypadku
    zainteresowania moją ofertą proszę o kontakt telefoniczny: (12)273-26-04 lub via
    email: w...@w...pl

    Z poważaniem
    Wojciech Gumularz