PracaGrupypl.praca.dyskusje › IBM - rekrutacja

  • 1. Data: 2005-07-08 20:55:50
    Temat: IBM - rekrutacja
    Od: "jaspis" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    czy toś z was przechodził rekrutację na stanowsko programisty d IBM-a? Jesli
    tak to prosze o opisanie na jakiej zasadzie wyglada test z wiedzy teoretycznej
    (czego wymgają itp). Jeśli ktoś ma takie testy i może przesłać .... :) Dzięki.

    Pozdrawiam,
    jaspis

  • 2. Data: 2005-07-09 15:00:06
    Temat: Re: IBM - rekrutacja
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    jaspis wrote:

    > Witam,
    > czy toś z was przechodził rekrutację na stanowsko programisty d IBM-a?

    Ja nie, ale czytałem ostatnio, że IBM teraz raczej zwalnia, a nie zatrudnia.
    Chociaż może w Polsce jest inaczej. ;)

  • 3. Data: 2005-07-09 16:37:47
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    jaspis wrote:
> [...]
    > IBM-a? Jesli tak to prosze o opisanie na jakiej zasadzie wyglada test
    > z wiedzy teoretycznej (czego wymgają itp). Jeśli ktoś ma takie testy

    Rok temu slyszalem od kolegi, ze mial dodatkowo test psychologiczny.

  • 4. Data: 2005-07-10 07:50:59
    Od: "nica" <n...@W...gazeta.pl>

    ja bylam na testach na zupelnie inne stanowisko. jak bedziesz chcial cos
    wiedziec to napisz do mnie maila ze swoim gg/jid.
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-07-10 15:49:53
    Od: Paweł <s...@o...pl>

    LPoD wrote:

    > Ja nie, ale czytałem ostatnio, że IBM teraz raczej zwalnia, a nie
    > zatrudnia. Chociaż może w Polsce jest inaczej. ;)

    zwalnia w stanach, zatrudni w azji.

  • 6. Data: 2005-07-10 15:57:02
    Od: "nica" <n...@W...gazeta.pl>

    > zwalnia w stanach, zatrudni w azji.

    powiedzialabym: zwolni w europie zachodniej a zatrudni we wschodniej

  • 7. Data: 2005-07-10 17:46:33
    Od: Paweł <s...@o...pl>

    nica wrote:

    > powiedzialabym: zwolni w europie zachodniej a zatrudni we wschodniej

    obojetne gdzie, motyw ten sam - zatrudnic ludzi o okreslonych kwalifikacjach
    po jak najnizszych kosztach. czy to beda polacy, rosjanie, rumuni,
    czy hindiusi, to nie ma znaczenia. zrobia ta sama robote, za duzo mniejsze
    pieniadze niz amerykanie, kanadyjczycy, czy francuzi.