PracaGrupypl.praca.dyskusjeHierarchia w hipermarkecie. › Hierarchia w hipermarkecie.
  • Data: 2003-08-01 08:51:02
    Temat: Hierarchia w hipermarkecie.
    Od: "avril" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Hej. Pilnie szukam pracy bo musze za studia zapłacić i dostałam propozycję
    pracy w jednym z hipermarketów....... wiem, że tu pracuje sie za śmieszne
    pieniądze ale na studia akurat "na styk" starczy a z braku laku trzeba chyba
    podjąć sie każdej pracy....... moje stanowisko też śmieszne - kasjer
    wrotkarz (skladałam podanie na wyższe - księgowe ale cóż). W związku z tym
    stanowsikiem mam pytanie: jaka jest hierarchia pomiedzy zwykłym kasjerem a
    takim wrotkarzem? Czy to stanowiska o tym samym poziomie (przede wszystkim
    chodzi mi o poziom finansowy).
    Za jakąkolwiek pomoc (wskazówkę) z góry dziękuje i pozdrawiam.

    --
    avril