PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Gdańsk => IT Support- pierwsza linia wsparcia <=

  • 1. Data: 2022-09-24 17:00:06
    Temat: Gdańsk => IT Support- pierwsza linia wsparcia <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Przez ponad cztery dekady nasz klient opracowywał i wdrażał
    sprawdzony model poprawy działalności. Budując lepsze biznesy w
    ramach jego międzynarodowej działalności, stał się liderem w
    globalnym przemyśle materiałów budowlanych.

    *****
    ***** IT Support- pierwsza linia wsparcia
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * Bezpośrednia współpraca z klientem
    * Wsparcie techniczne
    * Tworzenie dokumentacji technicznej
    * Obsługa zgłoszeń przez system helpdesk
    * Współpraca z II oraz III linią wsparcia w celu rozwiązywania
    zgłoszeń
    * Wyszukiwanie błędów oraz ich bieżące rozwiązywanie

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Doświadczenie na I/II linii wsparcia
    * Dobrej znajomości systemów operacyjnych Microsoft
    * Styczność z problematyką helpdeskową
    * Znajomość pakietu MS Office
    * Znajomość podstawowych zagadnień sieciowych
    * Dobrej znajomości języka angielskiego na poziomie B2

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Wykształcenie techniczne
    * Doświadczenie z Customer Service
    * Znajomość systemów operacyjnych Windows, Windows Serwer,
    systemów wirtualizacji, znajomość sieci WAN/LAN/WiFi, Firewalli
    oraz systemów archiwizacji danych, znajomość standardów IT
    będą dodatkowym atutem
    * Znajomość systemów operacyjnych Android/Apple iOS

    ***** Oferujemy:

    * Zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę lub B2B
    * Ubezpieczenie zdrowotne
    * Kartę Multisport lub Sport i Kultura (do wyboru)
    * Urlop na B2B
    * Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon
    * Dostęp do najnowszych technologii
    * Profesjonalne szkolenia

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>