PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czas delegacji

  • 1. Data: 2004-12-19 13:37:36
    Temat: Czas delegacji
    Od: "Przemolo" <p...@g...pl>

    Czy czas w którym jestem w delegacji liczy się od momentu wyjścia z domu,
    wyjścia z siedziby firmy czy jak inaczej?
    Jeśli jadę na cały dzień i wyjeżdżam z domu, a nie z biura to jak obliczyć
    ten czas?

  • 2. Data: 2004-12-19 13:49:17
    Temat: Re: Czas delegacji
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Przemolo <p...@g...pl> zapodał(a):
> [...]
    > wyjścia z siedziby firmy czy jak inaczej?
    > Jeśli jadę na cały dzień i wyjeżdżam z domu, a nie z biura to jak obliczyć

    U mnie liczy się czas rozpoczęcia podróżny i powrót (czyli np. jak jadę
    pociągiem i wracam, to liczę godziny z biletów).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2004-12-19 14:22:39
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 19 Dec 2004 14:37:36 +0100, "Przemolo"

> [...]
    >wyjścia z siedziby firmy czy jak inaczej?
    >Jeśli jadę na cały dzień i wyjeżdżam z domu, a nie z biura to jak obliczyć

    To jest trochę zakręcone.
    Generalnie ważny jest moment rozpoczęcia i zakończenia podróży.
    Z tym, że za czas podróży nie masz nadgodzin. Czyli do czasu delegacji
    liczy się, ale do rozliczenia nadgodzin nie. Jeżeli jedziesz zatem w
    normalnych godzinach pracy - to liczy Ci się to jako godziny pracy,
    jeżeli jedziesz poza godzinami pracy, to robisz to gratis dla firmy
    (no, poza dietą, do której czas podróży ma znaczenie).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2004-12-20 19:17:08
    Od: "Przemolo" <p...@g...pl>

> [...]
    > jeżeli jedziesz poza godzinami pracy, to robisz to gratis dla firmy
    > (no, poza dietą, do której czas podróży ma znaczenie).

    No właśnie - tylko co uznać za moment rozpoczęcia i zakończenia podróży?
    Czy moment wyjścia (wyjechania) z domu na dworzec PKP czy może moment
    odjazdu pociągu?

  • 5. Data: 2004-12-20 21:40:41
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 20 Dec 2004 20:17:08 +0100, "Przemolo"

    >No właśnie - tylko co uznać za moment rozpoczęcia i zakończenia podróży?
    >Czy moment wyjścia (wyjechania) z domu na dworzec PKP czy może moment
    >odjazdu pociągu?

    Jak masz bilet, to moment planowego odjazdu środka komunikacji.

  • 6. Data: 2004-12-21 11:02:20
    Od: "zinger" <zinger@ {USUN_TO}gazeta.pl>

    > Jak masz bilet, to moment planowego odjazdu środka komunikacji.

    Wlasnie, mocno to zakrecone, bo jak jade samochodem, to wpisuje sie w
    zasadzie moment wyjscia z domu. A czym sie rozni, czy jade gdzies autem, czy
    pociagiem i do tego pociagu musze przeciez dotrzec.
    Co wiecej, jak jestem w podrozy, to ponoc nie jest do dyzpozycji pracodwacy
    i nie wlicza sie ona w czas pracy, co jest kolejna paranaoja, bo przeciez
    nie wyslalem sie sam na delegacje tylko pracodwaca, wiec absurdem jest
    twierdzenie, ze nie pozostaje do jego dyzpozycji (nawet jesli, to na jego
    wyrazne polecenie).

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 7. Data: 2004-12-22 14:56:28
    Od: "A.W." <n...@p...fm>

    Kaizen wrote:
> [...]

    > jeżeli jedziesz poza godzinami pracy, to robisz to gratis dla firmy
    > (no, poza dietą, do której czas podróży ma znaczenie).

    A czy jak jade sluzbowym samochodem to czas delegacji tez sie nie liczy do
    nadgodzin? Przeciez siedzac za kolkiem tez wykonuje prace dojezdzajac do
    klienta?

    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 8. Data: 2004-12-22 17:02:40
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 22 Dec 2004 15:56:28 +0100, "A.W."
    <n...@p...fm> zakodował:

    >Przeciez siedzac za kolkiem tez wykonuje prace dojezdzajac do
    >klienta?

    Jeżeli jesteś zatrudniony na stanowisku "kierowca" (chociaż na część
    etatu) to jesteś w pracy.