PracaGrupypl.praca.dyskusje › Analityk sprzedaży

  • 1. Data: 2007-07-04 18:26:41
    Temat: Analityk sprzedaży
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Witam,

    Ile zarabiają osoby na takim stanowisku w Warszawie ?
    A ile można max. i min. wynegocjować (to że 1/3 samochodu
    to już wiem)), ale chodzi mi o wypowiedzi osób, które pracują
    jako analitycy. Dodam, że mam ok. 2 letnie doświadczenie
    na podobnym stanowisku, biegła znajomość Excela + VBA,
    Accessa. Wiem w przybliżeniu ile zażądać, sumy nie będę
    ujawniał, bo chce się dowiedzieć czy na ostatniej rekrutacji
    realnie oceniłem oczekwiania finansowe.

    Poniżej przykładowe wymagania i obowiązki z ogłoszenia.

    Obowiązki:

    Przygotowuje raporty, komentarze i analizy dotyczące sprzedaży
    produktów firmy. Bierze udział w zarządzaniu bazami i hurtowniami
    danych Pionu Sprzedaży oraz je współtworzy. Przygotowuje analizy
    i prezentacje dotyczące wykonania sprzedaży Spółki oraz poszczególnych
    kanałów sprzedaży. Bierze udział w przygotowaniu estymacji realizacji planów
    sprzedaży, oraz prognoz na najbliższe okresy sprzedażowe określone w ramach
    Działu.

    Wymagania:

    Wykształcenie wyższe - mile widziane z informatyki
    Doświadczenie na analogicznym stanowisku
    Biegła znajomość MS Excel i MS Power Point
    Dobra znajomość MS Access
    Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
    Umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia
    Odpowiedzialność, systematyczność, inicjatywa i samodzielność
    Umiejętność logicznego formułowania myśli na piśmie
    Pozytywne myślenie i umiejętność pracy w zespole

  • 2. Data: 2007-07-05 07:06:55
    Temat: Re: Analityk sprzedaży
    Od: "Konrad Zach" <k...@k...pl>

    od 4k netto , tak sądzę

  • 3. Data: 2007-07-05 15:35:54
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Konrad Zach wrote:
    > od 4k netto , tak sądzę

    Jeśli tak to nie wygłupiłem się za bardzo, podałem troszkę mniej.