PracaGrupypl.praca.dyskusjeAlkoholizm › Alkoholizm
  • Data: 2006-10-30 20:58:36
    Temat: Alkoholizm
    Od: "Wielki Miś" <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc grupowicze!

    Moj wujaszek został złapany na spozywaniu alkoholu w pracy. Policja
    sporządziła protokół. Był nietrzeźwy. Na drugi dzień poszedł na L4. Po 1,5
    tygodnia pracodawca wysłam mu rozwiązanie stosunku pracy z par. 52. Wszystko
    zgodnie z prawem.
    Ale mój wujaszek podał się leczeniu, poszedł do psychiatry dostał worek
    lekarstw. I tutaj mam pytanie: Czy ma moj wujaszek jakieś szanse na
    przywrócenie do pracy i iczy dostanie zasiłek chorobowy. Może macie jakieś
    fajne i rzeczywiste pomysły.
    Tomek