PracaGrupypl.praca.dyskusje › Agencja Pracy Czasowej - gdzie na slasku?

  • 1. Data: 2002-07-16 13:31:19
    Temat: Agencja Pracy Czasowej - gdzie na slasku?
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Witam,

    Czy ktos moze zna adres do agencji posredniczacej pomiedzy ludzmi, ktorzy
    chca pracowac czasowo i firmami, ktore potrzebuja kogos przykladowo na
    zastepstwo gdy pracownik jest na urlopie? Lub cos w podobnym klimacie.
    Mysle, ze szybciej mozna znalezc cos dzieki takiej instytucji niz dzieki
    PUP.

    Chodzi mi o Bytom, Chorzow, Katowice i okolice.

    pozdrawiam
    Greg

  • 2. Data: 2002-07-17 08:26:49
    Temat: Re: Agencja Pracy Czasowej - gdzie na slasku?
    Od: Krzysztof Pawlak <k...@o...pl>

    Greg wrote:
> [...]
    > PUP.
    >
    > Chodzi mi o Bytom, Chorzow, Katowice i okolice.

    Sprobuj Adecco ...
    http://www.adecco.pl

    Biuro Katowice
    ul. 3-go Maja 22/3