PracaGrupypl.praca.dyskusje › co wolno, a czego nie pracodawcy ?

  • 1. Data: 2002-07-16 13:56:19
    Temat: co wolno, a czego nie pracodawcy ?
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    zapoznalem sie z kodeksem pracy odnosnie praw i obowiazkow pracodawcy,
    ale z uwagi na ogolnosc tych zapisow nadal mam watpliwosci.

    1. czy pracodawca moze czytac moje prywatne maile ? (zostaje w pracy
    specjalnie kilka minut dluzej by sprawdzic poczte)
    2. czy pracodawca moze zamontowac kamery w pomieszczeniach by kontrolowac
    pracownikow ?
    3. czy moze zatrudnic pracownika, ktorego praktycznie jedynym zadaniem
    jest sprawdzanie jak kto pracuje i na biezaco informowanie szefostwa
    (czyli donosicielstwo) ? (stoi ci taki gosc kilkadziesiat minut za plecami
    i patrzy co robisz ... nieciekawie sie wtedy pracuje, a juz na pewno nie
    bardziej efektywnie).

    Gdzie na sieci mozna poczytac na te tematy ?

    Monfeo

  • 2. Data: 2002-07-16 14:38:43
    Temat: Re: co wolno, a czego nie pracodawcy ?
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > 1. czy pracodawca moze czytac moje prywatne maile ? (zostaje w pracy
    > specjalnie kilka minut dluzej by sprawdzic poczte)

    Bylo niedawno. Moze

    > 2. czy pracodawca moze zamontowac kamery w pomieszczeniach by kontrolowac
    > pracownikow ?

    Jesli pracownicy sa o tym poinformowani to tak (pisze z tego co na grupie i z
    prasy, zrodel nie podam)

> [...]
    > i patrzy co robisz ... nieciekawie sie wtedy pracuje, a juz na pewno nie

    Hmm...fotografia dnia pracy....

    http://szukaj.reporter.pl/index.php

    > Monfeo

    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-07-18 08:36:23
    Od: "Domin" <d...@w...pl>

> [...]
    > pracownikow ?
    > 3. czy moze zatrudnic pracownika, ktorego praktycznie
    Nie rozumiem wszystkich, tych którzy pytają o to, a ostatnio było kilka
    wątków. Jeśli ktoś w takich warunkach pracowac, niech się zwolni przecież
    pracodawca nikogo nie trzyma na siłę. Jeśli miałbym dobrą pracę, to może mi
    nawet armie postawić za plecami. Praca to praca i wszystko co się w niej
    robi to dla pieniędzy. A na dzień dzisiejszy niewiele osób stać by pracować
    dla przyjemności.
    Pozdrawiam
    Dominik Kiełb