PracaGrupypl.praca.dyskusje › Admin Linux

  • 41. Data: 2006-03-09 18:17:07
    Temat: Re: Admin Linux
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dup008$267$1@atlantis.news.tpi.pl alkon
    <a...@n...pl> pisze:

    > Pewnie i lepiej, ale zastanawiam sie jaka forma umowy jest najlepsza, bo
    > w przypadku umowy -zlecenia nie placa ZUSu i w ogole nie mam pojecia co
    > by bylo najkorzystniejsze...
    To zależy od Twojej ogólnej sytuacji zawodowo-finansowej. Jak to ma być
    jedyne źródło dochodu - to raczej umowa o pracę (stabilność dochodu w jakimś
    okresie czasu).
    Jeśli masz inne źródło podstawy bytu materialnego (masz gdzieś min. 1/2
    etatu, uczysz się i utrzymują Cię rodzice albo ktoś inny - to umowa-zlecenie
    będzie lepsza (więcej zostanie Ci w kieszeni).
    Generalnie IMO umowy cywilno-prawne w naszych realiach nadają się do
    uzyskiwania dochodów dodatkowych; stabilne finansowe podstawy bytu daje
    umowa o pracę.

    Jotte