-
1. Data: 2004-01-30 07:57:30
Temat: ASYSTENTKA / WARSZAWA
Od: "ania" <b...@h...com>
Szukam pracy jako asystentka zarządu, księgowości etc.
Posiadam stosowne doświadczenie zawodowe.
DODATKOWE UMIEJĘTNOŚCI :
Znajomość j.angielskiego.
Znajomość środowiska Windows.
Bardzo dobra znajomość internetu.
Czuwanie nad terminowym załatwianiem spraw firmy.
Prowadzenie i zarządzanie biurem.
Znajomość SYMFONII (HANDEL, KADRY i PŁACE), WF Mag.
Znajomość bankowości elektronicznej (MULTICASH i inne).
Umiejętność korzystania z zasobów sieci intranetowej oraz sieci globalnej.
Znajomość przepisów prawa administracyjnego, prawa pracy, finansowego,
rozliczeń ZUS.
Szkolenie dot. ochrony danych osobowych.
Komunikatywność, samodzielność, zaangażowanie.
Zdolność podejmowania samodzielnych decyzji, otwarty umysł, kreatywność.
Proszę o poważne oferty.
Kontakt: b...@h...com
Mobile: 0 - 504 - 541 - 163
pozdrawiam
ania
Najnowsze w dziale Praca
-
Praca w produkcji i logistyce 2025: płace rosną, zatrudnienie pozostaje stabilne
-
Ile zarabiają absolwenci uniwersytetów i politechnik w Polsce? Ranking zarobków 2024
-
Kiedy i jak złożyć wniosek o emeryturę, aby otrzymać wyższe świadczenie? Dzień i miesiąc mogą mieć znaczenie
-
Co grozi za nieobecność podczas kontroli L4? Błąd pracownika może kosztować zasiłek