-
Zarobki w PR i marketingu 2012
... wyniosło 7 720 PLN, a szefa działu PR 5 700 PLN. Marketing lub PR. Ale w jakiej branży? Przydatne linki: - Zarobki - Kalkulator płac (wynagrodzenia) brutto-netto - Kalkulator wynagrodzeń (kalkulator płacowy) Wynagrodzenia za pracę w danym dziale nie są identyczne w różnych branżach. Zatem, czy specjalista ds. marketingu powinien wybrać IT, czy ...
-
Jakie zarobki w marketingu i PR?
... specjalista ds. PR wcale nie jest najlepiej opłacanym stanowiskiem w tej dziedzinie. Średnio zarabia on 5 868 zł brutto miesięcznie. Specjaliści o zawężonym polu działania, zajmujący się komunikacją wewnętrzną w firmach mogą liczyć na około 4 763 zł brutto. Prawie tyle samo zarobił specjalista ds ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... polskie zostaje wyparte z naszej świadomości. Najlepszym przykładem tego może być stanowisko Account Managera (Specjalista ds. klientów, Opiekun klienta). Jest to funkcja, którą najczęściej spotkamy w agencjach reklamowych i PR (Public Relations). Account Manager odpowiada za kontakty z klientami, identyfikuje potrzeby klienta, reprezentuje firmę ...
-
Zjednoczone Emiraty Arabskie pozwolą zarobić
... budownictwa: 18 000 – 40 000 PLN. Marketing i sprzedaż: Marketing manager: średnio 33 000 PLN, PR Manager: średnio 30 000 PLN, kierownik sprzedaży: 10 000 – 15 000 PLN, manager sprzedaży ... się w branży Human Resources mogą liczyć na pensje powyżej 12 000 PLN. Specjalista ds. rekrutacji zarabia 10 000 – 45 000 PLN, HR manager 25 000 - 45 000 ...
-
Praca w branży IT: oczekiwania wobec kandydatów
... zobowiązuje do przyjęcia właściwej, zgodnej z biznesowym savoir-vivre postawy, czyli profesjonalizmu w każdej dziedzinie, włącznie z dbałością o poprawność języka, stroju i manier. Małgorzata Marzec, Specjalista ds. HR i PR, Manager Platformy Testów Rekrutacyjnych
-
Rynek pracy: praca jest, pensje rosną
... : - Oferty pracy - Sprawdź średnie zarobki na wybranym stanowisku Inżynier budownictwa – specjalista deficytowy Na kilka lat dobrej koniunktury liczą również przedstawiciele branży ... swoją zawodową przyszłość ze sprzedażą. Przedstawiciele handlowi, marketingowcy, specjaliści ds. PR czy pracownicy związani ze względnie nowymi obszarami, jak e-commerce ...
-
Szukanie pracy: jak wykorzystać reklamowe triki?
... Struzik z międzynarodowego serwisu z ofertami pracy MonsterPolska.pl. I tak na przykład specjalista ds. public relations powinien dopisać bardziej szczegółową charakterystykę typu: „ ... temu potencjalny pracodawca zobaczy, jak skuteczni potrafimy być. Nasz specjalista od PR może więc dopisać: „…specjalizujący się w organizacji dużych kampanii CSR ...