-
Zasady poufności i zakaz konkurencji w praktyce - poradnik dla pracowników
... poufne przedsiębiorstwa. Do takich należą dane klientów, strategie marketingowe, know-how technologiczne czy informacje finansowe lub organizacyjne przedsiębiorstwa – wszystkie ... do tego dochodzi potencjalna utrata przychodów, koszty naprawcze np. związane z modernizacją systemów bezpieczeństwa, koszty prawne, utrata klientów, a także szkody ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... markę już istniejącą. Przygotowuje i realizuje kampanie marketingowe danej marki (stworzenie i implementacja planu marketingowego, koordynowanie i prowadzenie ... przepisy prawa handlowego i wewnętrzne procedury, monitoruje procesy zakupów oraz optymalizuje koszty. Wśród całej gamy anglojęzycznych nazw znajdziemy również i takie, których brzmienie ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2016
... ma realny wpływ na obniżenie wynagrodzeń pracowników. Ponadto, banki chcąc obniżyć koszty stałe, coraz częściej tworzą systemy bonusowe, obejmujące głównie finalny efekt biznesowy. ... wzrosty na rynku OTC, na którym przede wszystkim pożądane jest doświadczenie marketingowe oraz efektywność w dotarciu do konsumenta końcowego. Tutaj relacje ze ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem