eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy › operator - strona 18 | 21

Znajdź oferty pracy

10 228 ofert w bazie

Znaleziono 714 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

stanowisko: operator

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

poprzednia  

1 ... 10 ... 17 18 19 ... 21

następna





Oferty pracy operator - wróć do 1 strony

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • Czym jest chroniczne zmęczenie i jak z nim walczyć?

    Czym jest chroniczne zmęczenie i jak z nim walczyć?

    Niekończąca się lista "to do" w głowie i w kalendarzu. Deadline’y, plany, zakupy, zajęcia dzieci. Brak czasu na cokolwiek. Paliwo się kończy i w pewnym momencie nigdy nie jesteśmy wypoczęci czy zrelaksowani. Wszystko nas boli i nadal nie ...

  • Zatrudnianie młodocianych. O czym powinni wiedzieć rodzice?

    Zatrudnianie młodocianych. O czym powinni wiedzieć rodzice?

    W Polsce widok pracującego nastolatka wciąż nie jest tak powszechny, jak w innych krajach europejskich, choć prawo pozwala na ich zatrudnianie. Przepisów dotyczących zatrudniania nieletnich nie znają także rodzice. Na jaką ochronę prawną ...

  • Wynagrodzenia w bankowości w 2022 roku

    Wynagrodzenia w bankowości w 2022 roku

    Mediana wynagrodzeń w bankowości wyniosła 8 000 PLN brutto. Widoczne są dysproporcje pomiędzy zarobkami mężczyzn i kobiet. Mężczyźni zarabiali ponad 30% więcej niż kobiety.

  • Jeszcze za wcześnie na jawność wynagrodzeń?

    Jeszcze za wcześnie na jawność wynagrodzeń?

    Hays wraz z kancelarią Baker McKenzie prezentują wnioski z raportu "Wynagrodzenia - największe tabu polskiego rynku pracy?" Pytanie zawarte w tytule opracowania dość wyraźnie nakreśla tendencję zaznaczającą się nad Wisłą - od jawności ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...