eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

10 221 ofert w bazie

Znaleziono 0 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

stanowisko: pracownik hali
branża: Obsługa klienta / Call center
miasto: Szczecin
gdzie: bielsko biała

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • Wynagrodzenia 2022 a znajomość języków obcych

    Wynagrodzenia 2022 a znajomość języków obcych

    Od dawna mamy świadomość, że w świecie globalizacji i rosnącej konkurencji międzynarodowej, zdolność posługiwania się językami obcymi odgrywa bardzo ważną rolę. Wyniki Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego w 2022 roku ...

  • Dni wolne od pracy i kalendarz świąt 2024

    Dni wolne od pracy i kalendarz świąt 2024

    Za niespełna miesiąc Boże Narodzenie. A niektórzy z nas myślą nie tylko o tegorocznych świętach, ale z uwagą śledzą świąteczny kalendarz 2024. Ile wypada dni wolnych od pracy w przyszłym roku? Kiedy możemy zaplanować dłuższy ...

  • GUS: średnia krajowa w XII 2023 wyższa o 9,6% r/r

    GUS: średnia krajowa w XII 2023 wyższa o 9,6% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w grudniu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,6% wyższe r/r i wyniosło 8032,96 zł brutto. Względem listopada 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było wyższe ...

  • Wypalenie zawodowe oraz quiet quitting. Jak sobie z nimi radzić?

    Wypalenie zawodowe oraz quiet quitting. Jak sobie z nimi radzić?

    Według raportu Smartscope "Dobrostan Psychiczny w Pracy" aż 2/3 Polaków może odczuwać symptomy wypalenia zawodowego. Przepracowanie, przewlekły stres czy quiet quitting to problemy, z którymi musimy sobie poradzić. W jaki sposób? Oto ...

  • 7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    Prowadzenie profilu na LinkedIn może być kluczowe dla sukcesu zawodowego managerów, jednak wiele z nich popełnia błędy, które mogą ograniczyć ich efektywność i wpływ na platformie. Oto kilka najczęstszych z nich.