eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Katowice › Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Kto szuka:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Lokalizacja:

Katowice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zadania:

  • Profesjonalna obsługa zapytań klientów z rynku niemieckojęzycznego w zakresie rozwiązywania problemów związanych z obsługą znanej platformy zakupowej (problemy z rejestracją konta, logowaniem, sposobami płatności, dostawami, magazynowaniem itp.)
  • Codzienny kontakt z klientem biznesowym w języku niemieckim
  • Obsługa zapytań poprzez e-mail, połączenia przychodzące i czaty,
  • Budowanie dobrego wizerunku firmy dbając o najwyższą jakość procesów.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2/C1) oraz angielskiego (B1/B2)
  • Wysoka kultura osobista
  • Zorientowanie na cel oraz umiejętność wyznaczania priorytetów
  • Otwartość na pracę w systemie zmianowym
  • Doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta będzie dodatkowym atutem

Oferta:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (7500 brutto + premia do 800 zł)
  • Welcome bonus w wysokości 5 000 zł brutto (wypłacany w 2 transzach)
  • Praca w trybie stacjonarnym z biura w Katowicach
  • System zmianowy: praca od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6-22 (4 dni weekendowe pracujące w miesiącu oddawane jako dni wolne w tygodniu)
  • Elastyczny grafik pracy przygotowywany z miesięcznym wyprzedzeniem
  • Benefity: Prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, dostęp do platformy do nauki języków,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji
Oferta dotyczy pracy stałej.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-04-24

do końca oferty: 6 dni

pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady