Znajdź oferty pracy
Dostępne oferty pracy:
-
Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu
2024-05-14 Centralne Laboratorium Pomiarowo-Badawcze Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
obserwuj ofertę miejsce pracy: Jastrzębie-Zdrój
oferta w kategorii: Marketing / Reklama / PR
Zakres obowiązków Prowadzenie komunikacji z kontrahentem. Inicjowanie nowych kierunków rozwoju firmy. Inicjowanie współpracy partnerskiej na rzecz rozwoju firmy. Monitorowanie działań konkurencji. Monitorowanie i analizowanie sprzedaż...
-
Marketing Coordinator
2024-05-14 ManpowerGroup Sp. z o.o.
obserwuj ofertę miejsce pracy: Kajetany
oferta w kategorii: Marketing / Reklama / PR
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed ka...
-
Category Manager
2024-05-13 HAYS
obserwuj ofertę miejsce pracy: Warszawa
oferta w kategorii: Marketing / Reklama / PR
Category Manager Warszawa NR REF.: 1185913 Twoja następna firma Naszym Klientem jest międzynarodowy producent najwyższej jakości kawy oraz sprzętu i akcesoriów do jej przygotowania. Firma jest jednym z liderów na rynku posiadającym wieloletnią i ...
-
Specjalista ds. firm przyjaznych seniorom
2024-05-13 Międzynarodowy Instytut Rozwoju Społecznego sp. z. o.o
obserwuj ofertę miejsce pracy: Kraków , Nowa Huta
oferta w kategorii: Marketing / Reklama / PR
Opis stanowiska Kontakt telefoniczny oraz pozyskiwanie firm jako partnerów programu Ogólnopolska Karta Seniora Dbanie o relacje z partnerami biznesowymi Budowanie tożsamości i wizerunku firmy Planowanie i wdrażania strategii m...
-
Specjalista / Specjalistka ds. Produktu
2024-05-10 Benefit Systems S.A.
obserwuj ofertę miejsce pracy: Warszawa , przy stacji metra Rondo Daszyńskiego
oferta w kategorii: Marketing / Reklama / PR
Opis stanowiska: Utrzymanie i rozwój powierzonych produktów (troska o filozofię, wartość dla użytkownika, oparcie na potrzebach grup docelowych itp.) Monitorowanie rentowności produktów w ramach poznanej strategii cenowej Realizowanie p...