PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie z pracy › zwolnienie z pracy
    From: "deop" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: zwolnienie z pracy
    Date: Mon, 28 Jul 2003 09:59:31 +0200

    Witam szanownych grupowiczów.

    Zwracam się z prośbą o radę.

    Moja żona pracuje w restauracji na 1/2 etatu (ma umowę, legalnie)
    Rotacja pracowników jest bardzo duża.

    Pracownicy są traktowani jak śmieci, szef zatrudnia, a np. parę dni później
    zwalnia bez żadnej przyczyny.

    Moja żona pracuje od 2 miesięcy. Wykonuje swoje obowiązki jak najlepiej.
    Szef właśnie wrócił z urlopu (dzisiaj rano), wszedł do pracy najwyraźniej w
    złym humorze i powiedzieł do mojej żony wy......aj, już tu nie pracujesz.
    (ma przyjść za kilka dni po odbiór dokumentów).

    Czy szef ma prawo do takiego zwolnienia bez żadnej przyczyny?
    Co żona może zrobić zgodnie z literą prawa, gdzieś się odwołać?

    p.s. co ja zrobię to wiem na pewno ...