PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie z pracy › Re: zwolnienie z pracy
  • Data: 2003-07-28 20:57:38
    Temat: Re: zwolnienie z pracy
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    deop napisał:

    > Szef właśnie wrócił z urlopu (dzisiaj rano), wszedł do pracy najwyraźniej w
    > złym humorze i powiedzieł do mojej żony wy......aj, już tu nie pracujesz.
    > (ma przyjść za kilka dni po odbiór dokumentów).

    Kłócić się z gościem chyba nie ma sensu. Jest pewien problem - ustnie
    nie można nikogo zwolnić [pomijam już tzw. terminy], więc albo żona
    zawita do pracodawcy jutro z prośbą o odpowiedni papier, albo zaryzykuje
    [art 52 sie kłania] i poczeka - jeżeli pracodawca zrobi błąd i nie
    przypilnuje, żeby w papierach znalazło się też odpowiednio datowane
    wypowiedzenie [uwaga na datę i termin rozwiązania umowy o pracę], to
    macie go w rękach - z papierami do SP.

    > Czy szef ma prawo do takiego zwolnienia bez żadnej przyczyny?

    Zależy od umowy - przy umowach na czas okreslony - tak.

    Flyer