PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwolnienie/wypowiedzenie

  • 1. Data: 2002-11-12 09:55:30
    Temat: zwolnienie/wypowiedzenie
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    czy jest cos takiego jak natychmiastowe zwolnienie wypowiedzenie? zlozylem
    wypowiedzenie o prace 2 tygonie bo tak wynika z kodeksu, ale nie mam juz
    ochoty przychodzic do pracy, czy jest cos w rodzaju natychmiastowej
    rezygnacji?

  • 2. Data: 2002-11-12 13:18:03
    Temat: Re: zwolnienie/wypowiedzenie
    Od: "Maria Z" <m...@w...pl>

    Najprościej póś na zwolnienie lekarskie. Natychmiaastowe możliwe w momencie
    bardzo ważnych spraw osh - np.przeprowadzka, wyjazd zagraniczny.
    Użytkownik Piotr <p...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aqqj5f$cdg$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-11-12 15:54:38
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    a jak zwolnienie sie juz skonczy to czy do odpracowania zostanie mi 2
    tygodnie?

  • 4. Data: 2002-11-12 21:44:28
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Piotr <p...@i...pl> wrote:
    > a jak zwolnienie sie juz skonczy to czy do odpracowania zostanie mi 2
    > tygodnie?
    Nie.
    Jednak jeśli tak podchodzisz do zawartych umów, to lepiej, abyś więcej
    ich nie zawierał.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2002-11-13 07:55:26
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    haha ale jestes madry chyba jestes pracodwaca i to niezbyt dobrym

  • 6. Data: 2002-11-13 08:01:41
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    a ty bys pracowal jesli znajdujesz lapsza prace?

    moze nigdy nie pracowales?

  • 7. Data: 2002-11-13 12:51:40
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Piotr <p...@i...pl> wrote:
    > haha ale jestes madry chyba jestes pracodwaca i to niezbyt dobrym

    Jestem i pracownikiem i częściowo pracodawcą. Co do mądrości, to jak na
    razie ja mam pracę, a Ty nie.
    Może dlatego, że zwykłem dotrzymywać zawartych umów?

    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2002-11-13 12:52:21
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Piotr <p...@i...pl> wrote:
    > a ty bys pracowal jesli znajdujesz lapsza prace?

    Pracowałbym do końca okresu wypowiedzenia. Umowa to umowa, trzeba jej
    dotrzymać.

    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2002-11-13 21:19:08
    Od: "Robert Kucharski" <r...@w...pl>

    Użytkownik Piotr <p...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aqt0s3$b6o$...@n...tpi.pl...
    > a ty bys pracowal jesli znajdujesz lapsza prace?

    Tak podchodzac do sprawy predzej czy pozniej Ty zostaniesz na lodzie.
    Pracodawca znajdzie co najmniej tak dobrego pracownika jak Ty, ale o polowe
    tanszego i pokaze Ci drzwi.

    Powodzenie w pracy

    Robert