PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co sadzicie o firmie Tele2 ???

  • 1. Data: 2002-11-12 11:13:23
    Temat: Co sadzicie o firmie Tele2 ???
    Od: "robi" <b...@N...gazeta.pl>

    Pytam poniewaz mam jutro rozmowe w sprawie pracy w W-wie.Stanowisko
    przedstawiciel handlowy.Prosze opinie ludzi ktorzy sie zetkneli z ta firma?
    (Jak placi,czy stala+prowizja,jaki stosunek ma do swoich pracownikow,czy sa
    szkolenia,jak jej produkty "schodza")Bede wdzieczny rowniez za opinie
    klientow tej ze firmy.Dziekuje za powazne posty.

  • 2. Data: 2002-11-19 12:00:09
    Temat: Re: Co sadzicie o firmie Tele2 ???
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Tue, 12 Nov 2002 11:13:23 +0000 (UTC), "robi"
    <b...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Pytam poniewaz mam jutro rozmowe w sprawie pracy w W-wie.Stanowisko
    >przedstawiciel handlowy.

    Szumna nazwa. Faktycznie to zwykły akwizytor. Będziesz chodził od
    mieszkania do mieszkania albo od firmy do firmy i sprzedawał dostęp do
    netu i usługi telefoniczne.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa