PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwolnienie w czasie ciazy

  • 1. Data: 2002-07-09 09:16:20
    Temat: zwolnienie w czasie ciazy
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    Witam wszystkie mamy, tatusiów (obecnych i przyszłych)

    może ktoś powie mi jak to jest z wypłatą chorobowego w czasie ciąży.
    Raczej nie a bardzo wiem jak należy rozumieć - 100%
    - czy 100% to po prostu pensja
    - czy do zasiłku chorobowego wówczas wchodzą też soboty i niedziele...

    pierwszy raz byłam na zwolnieniu w czasie ciąży (bo i ciąża pierwsza i
    wczesniej nie było mi potrzebne zwolnienie). Pewnie już w czasie tej
    ciaży nie będę po raz kolejny - bo termin już właściwie tuż tuż :-)

    pozdrawiam - ja i mój podskakujący, wiercący się brzuszek :-)

    Agnieszka
    ( w jej imieniu sqrczak - tato )