PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie lekarskie a umowa zlecenie › zwolnienie lekarskie a umowa zlecenie
  • Data: 2010-03-14 14:43:06
    Temat: zwolnienie lekarskie a umowa zlecenie
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W firmie, w której obecnie pracuję na umowę zlecenie, potrącane są
    składki na ubezpieczenie chorobowe, ale powiedziano mi, ze okres
    potrącania składek musi wynosić 3 miesiące.
    Wcześniej pracowałem w innej firmie na umowę o pracę i zatrudniony byłem
    do 31.12.2009. W obecnej firmie zacząłem pracę od 14 grudnia 2009 na
    umowę zlecenie. I skoro miałem ciągłość opłacania składek chorobowych, a
    nawet w grudniu zapłaciłem składki z obu umów, to chyba jak zachoruję,
    to otrzymuję wynagrodzenie za czas choroby? A może moje rozumowanie jest
    błędne i przepisy stanowią inaczej? Bo zachorowałem 11 marca i
    zwolnienie mam do 15 marca. I w obecnej firmie twierdzą, że nie minęły 3
    miesiące i za te 2 dni nic nie dostanę.