PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienie L4 - koniecznie w domu ? › zwolnienie L4 - koniecznie w domu ?
    From: "Rafał W" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: zwolnienie L4 - koniecznie w domu ?
    Date: Wed, 1 Dec 2004 21:40:15 +0100

    Witam wszystkich,

    właśnie wróciłem do domu ze szpitala po (w sumie drobnym) zabiegu i mam
    L4 do końca tygodnia. Ogólnie jutro na pewno nie pójdę do pracy dla swojego
    dobra. Jednak zastanawiam się nad piątkiem, mają być jakieś szkolenia BHP,
    nie byłoby źle gdybym był w pracy jeśli dobrze będę się czuł. Jak się ma
    prawo do tego (kodeks pracy, bo mam oczywiscie umowę o pracę) - czy mając L4
    muszę być w domu (nie mogę być w firmie) ? Jeśli poszedłbym do firmy
    formalnie będąc na zwolnieniu czy ktoś mógłby mieć z tego tytułu kłopoty ?
    Czy w takim wypadku (rozpatrując tylko sprawy formalne nie moje zdrowotne)
    lepiej sobie darować pracę już do końca tygodnia, czy mogę pójść w piątek do
    firmy ?

    Będę wdzięczy za wszelkie opinie, zwłaszcza fachowe :)

    Pozdrawiam
    Rafał