PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnienia dla studentow › zwolnienia dla studentow
  • From: "Andrzej Grzebielec" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: zwolnienia dla studentow
    Date: Fri, 30 Aug 2002 23:14:59 +0200

    Ponoć weszła ustawa w życie:
    http://www.zus.pl/niusy/udarpdg.htm

    Zwolnienie z obowiązku opłacania składek na ubezpieczenie emerytalne dotyczy
    jednak osób, które są:

    pk.1 absolwentami, którzy uczęszczali w systemie dziennym do
    ponadpodstawowych oraz ponadgimnazjalnych szkół publicznych lub
    niepublicznych o uprawnieniach szkoły publicznej albo szkoły wyższej,
    pk.2 absolwentami szkół, o których mowa w pkt 1, do których uczęszczali w
    systemie wieczorowym lub zaocznym, jeżeli w ostatnich 12 miesiącach trwania
    nauki nie byli zatrudnieni,

    ja bylem studentem studiow dziennych (tzn jeszcze jestem) i bylem
    zatrudniony na umowe o prace w ciagu ostatnich 12 miesiecy, jezeli w
    pazdzierniku chce zalozyc dzialalnosc to czy mnie te zwolnienia obejma???
    w pk .2. nic nie pisza o studentach dziennych :)
    ale jakoś nie chce mi sie wierzyć - żeby studenci dzienni byli
    uprzywilejowani

    --
    Andrzej
    ICQ#107247404