PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnić pracownika NO PROBLEM 2 › zwolnić pracownika NO PROBLEM 2
    From: m...@w...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: zwolnić pracownika NO PROBLEM 2
    Date: 14 Feb 2003 18:06:54 +0100

    Witam ponownie na Grupie. Nie miałam pojęcia, że wywołam taką żywiołową
    dyskusję - dziękuję.
    Może opiszę sytuację dokładniej, skąd takie postępowanie mojego "szefa". Otóż,
    jak wspomniałam, jestem zatrudniona-jeszcze- w pewnej firmie. Później, jak się
    wkurzę - podam nazwe. A mam prawo się wkurzyć za takie postępowanie. Dlaczego?
    Firma zatrudniła mnie na czas nieokreślony umową o prace. Ale nikt nie
    powiedział, ile będę pracować godzin w miesiącu. Na umowie mam 800 PLN, dostaję
    jednak ok. 1100 PLN. Pracuję średnio od 10:00 do 19-21 codziennie, łącznie z
    sobotami i niedzielami. Wszystkie soboty pracujące i jedna niedziela w miesiącu
    wolna. Nieźle, co? Mogę wziąć jeszcze jeden dzień wolny w miesiącu z
    zastrzeżeniem, że nie będzie to sobota, ani niedziela. Fajnie? W świetle rytmu
    pracy ( mam dość wysokie kwalifikacje, jak na tę harówkę - jestem w firmie
    JEDYNĄ osobą, która mówi w jęz angielskim) zaczęłam się buntować na takie
    warunki i płace. Nie miałam żadnego szkolenia BHP, nikt w firmie o takim nie
    słyszał. Poza tym, zajmowałam się logistyką " lewego magazynu"(który nota bene
    został już zakamuflowany) ale posiadam informację, który klient posiada towar
    firmy rozprowadzony "na lewo" Więc poprosiłam o podwyżkę płacy i wyrównania
    nadgodzin wynikających z Kp.A swoją drogą ile firma powinna mi zapłacić za
    miesiąc - ok 230 h w miesiącu, rytm jw. Usłyszałam od szefa, że wszystkim
    zmienione będą umowy - właśnie aneksem. A ja głupia jak ... podpisałam ... i za
    dokładnie 3 dni od podpisu dostałam wymówienie. Nie jestem mściwa, nie chcę
    nikomu zaszkodzić, ale szlag mnie trafia, że zamiast wyrównania płacy i godzin
    pracy do normalnego poziomu dostałam kopa. Firma mieści się w Warszawie. Może
    powinnam podać nazwe ku przestrodze innym?