PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnić pracownika NO PROBLEM 2 › Re: zwolnić pracownika NO PROBLEM 2
  • Data: 2003-02-15 19:09:37
    Temat: Re: zwolnić pracownika NO PROBLEM 2
    Od: "JLR" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    I nie ma co sie zastanawiać, jeżeli wszystko jest prawdą podaj nazwę firmy
    ku przestrodze. A potem zastanów sie dobrze co i jak mozna zaskarżyć w
    sądzie pracy, poinformować PIP. Takie są czasy jak tu ktoś powiedział, że
    wszyscy wszystkich wykorzystują ale i takie czasy, że można się bronić i
    czasem udaje się usadzic nieuczciwego pracodawcę.
    życzę powodzenia Jo

    Użytkownik <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam ponownie na Grupie. Nie miałam pojęcia, że wywołam taką żywiołową
    > dyskusję - dziękuję.
    > Może opiszę sytuację dokładniej, skąd takie postępowanie mojego "szefa".
    Otóż,
    > jak wspomniałam, jestem zatrudniona-jeszcze- w pewnej firmie. Później, jak
    się
    > wkurzę - podam nazwe. A mam prawo się wkurzyć za takie postępowanie.
    Dlaczego?
> [...]
    nie
    > słyszał. Poza tym, zajmowałam się logistyką " lewego magazynu"(który nota
    bene
    > został już zakamuflowany) ale posiadam informację, który klient posiada
    towar
    > firmy rozprowadzony "na lewo" Więc poprosiłam o podwyżkę płacy i
    wyrównania
    > nadgodzin wynikających z Kp.A swoją drogą ile firma powinna mi zapłacić za
    > miesiąc - ok 230 h w miesiącu, rytm jw. Usłyszałam od szefa, że wszystkim
    > zmienione będą umowy - właśnie aneksem. A ja głupia jak ... podpisałam ...
    i za
    > dokładnie 3 dni od podpisu dostałam wymówienie. Nie jestem mściwa, nie
    chcę
    > nikomu zaszkodzić, ale szlag mnie trafia, że zamiast wyrównania płacy i
    godzin
    > pracy do normalnego poziomu dostałam kopa. Firma mieści się w Warszawie.
    Może