PracaGrupypl.praca.dyskusjeznowu temat ciacy i zwolnienia › znowu temat ciacy i zwolnienia
  • Data: 2002-01-30 13:46:22
    Temat: znowu temat ciacy i zwolnienia
    Od: "Anka P." <j...@t...linux.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powyzszy watek na ten temat jest dlugi.
    Mnie interesuje wlasciwie nowa sprawa.
    Mialam dwie umowy na czas okreslony (zadna z nich nie byla umowa na okres
    probny) , a nastepnie aneks przedluzajacy czas trwania umowy. Aneks ma moc
    do konca stycznia czyli do jutra.
    Dzwonilam do PIPu kilka razy i rozmawialam z prawnikami i wiem , ze moge
    zlozyc wniosek do Sadu Pracy o przekwalifikowanie mojego aneksu na umowe na
    czas nieokreslony , co bedzie mialo miejsce bez problemu.
    Dzis jednak szef stwierdzil do mnie , ze rozmawial ze swoimi prawnikami i
    moze mnie zwolnic mimo ze jestem w ciazy ze wzgledu na likwidacje mojego
    stanowiska i jakies restrukturyzacje w firmie.
    Czy ma do tego prawo?

    Anka