PracaGrupypl.praca.dyskusjeznajomości › znajomości
    From: "Forest" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: znajomości
    Date: 4 Jul 2005 09:03:24 +0200

    Ano właśnie......

    W środkach masowego przekazu - głównie w gazetach i internecie - często piszą,
    że dobrą pracę najczęsciej ( albo tylko) można dostać dzięki układom,
    znajomościom, protekcji. Wystarczy "TYLKO" znać odpowiednie osoby....
    Ja takich znajomości nie mam, więc nie mam szans ?? Już zawszę będę bezrobotny,
    albo mogę liczyć co najwyżej na 1000 zł, bez większych szans na awans, rozwój
    zawodowy, bo ONI obsadzili już wszystkie wakaty ?

    Ale z drugiej strony, układy, znajomości nie wzięły się z powietrza.... Ktoś
    kiedyś musiał tą sieć wzajemnych powiązań utkać.... Intryguje mnie mechanizm
    powstawania takich układów..

    Proszę o waszą opnię....