PracaGrupypl.praca.dyskusjezna ktos firme Alians ??? › Re: zna ktos firme Alians ???
    From: "Immona" <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zna ktos firme Alians ???
    Date: Thu, 21 Jul 2005 10:39:52 +0200

    Użytkownik "Xyloo" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dbm88f$a4t$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Czy zna ktos firma Alians z Chorzowa i moze potwierdzic wiarygodność i
    > zetelnosc jej uslog??
    > Czy to moze zarabianie na naiwnosci??
    > http://www.alians.info.pl/

    Prasa pisze o ich kantach:
    http://www.serwisgospodarczy.pl/pl/42/42/art674.html
    "Tajemnicza firma ze Śląska kontaktuje się z drobnymi przedsiębiorcami z
    Podkarpacia i oferuje "załatwienie" bezzwrotnych dotacji ze środków Unii
    Europejskiej. Warunkiem jest... wpłata na rzecz firmy 120 zł. Podejrzani
    doradcy prawdopodobnie działają na szeroką skalę.
    - Ktoś przedstawiający się jako reprezentant firmy "Alians Fundusze
    Europejskie" z Chorzowa, zadzwonił do mojej firmy i zaoferował pomoc w
    uzyskaniu bezzwrotnej dotacji z funduszy europejskich. Miałaby ona być
    przeznaczona na przebranżowienie firmy albo jej modernizację. Możliwości
    uzyskania pieniędzy było według pracownicy AFE bardzo dużo - mówi
    właścicielka jednej z tarnobrzeskich firm (nazwisko do wiadomości
    redakcji).- Wszystko miała załatwić chorzowska firma. Warunkiem
    przystąpienia do ich programu miało być wpłacenie na konto AFE 120 zł. W
    zamian miałam otrzymać płytę CD zawierającą wszelkie formularze, biznesplan
    i pozostałe informacje. Chciałam zasięgnąć bliższych informacji, ale osoba
    informująca zbywała mnie tym, że ...wszystkie informacje są zawarte na
    płycie."

    Izba Przemyslowo-Handlowa z Krakowa ma na swojej stronie ostrzezenie przed
    nimi w czerwonej ramce:
    http://www.iph.krakow.pl/

    I.