PracaGrupypl.praca.dyskusjezna ktos firme Alians ??? › Re: zna ktos firme Alians ???
    From: "Xyloo" <x...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zna ktos firme Alians ???
    Date: Thu, 4 Aug 2005 19:41:04 +0200

    > I tak nie zamierzam kozystac z uslug, ale moze ktos wie cos wiecej???

    osobiscie z nimi nie rozmawialem ale zakrecili mojego ojca. Naopowiadali mu
    ze moze dostac pieniadze wlasciwie na co tylko chce, tzn co sie zapytal ze
    potrzebuje to powiedzieli ze dostanie. Na pytania ze trzeba wypelniac i
    zgromadzic mase dokumetow i jak to zrobic odpowiadli ze wszystko pisze w ich
    poradnikach i wogole ze tam wszystko pisze jak zdobyc te pieniedze.
    Nie znam sie na tym zupelnie ale jak na moj gust to w jednje ksiazce jest
    zbiur formularzy dotyczacych wszystkich funuszy a w drugiej jakies
    instrukcje co wpisywac w odpowiednie pola formularzy do wszystkich
    funduszy - wyglada to na urzedowa instrukcje. Poniewaz funduszy jest bardzo
    duzo zrobila sie z tego ksiazka. Na plycie pdf-y z pustymi formulazami.
    Zadnych informacj czy tipsow _jak to skutecznie _ wypelniac i jakie
    dokumenty jeszcze zdobyc. Ponoc oferuja rowniez pomoc w wypelnianiu tych
    dokumento i dostrczaniu - nie wiem gdzie.

    Przyjzalem sie ich stronie i tym "poradnikom" i nie wzbudzili mojego
    zaufania. Dlatego szukalem jakis informacji.
    Wg mnie zyja z wciskania tych drukow ktore podobno sa ogolnodostepne. Nawet
    nie mam pewnosci czy sa aktualne.

    xylo